close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פול - מון באירועים - האטרקציה שגונבת את ההצגה

מערכת שורשיב אייר, תשפג03/05/2023

הישראלים נהנים לבשל מאכלים תאילנדיים, או שהם מגיעים למסעדות אשר מתמחות בתפריט אסייתי והם מרוצים מהעובדה שהם אוכלים שוב מטעמים שהם אהבו

תגיות:
צילום: freepik
תאילנד היא אחת המדינות האטרקטיביות ביותר שקיימת על פני הגלובוס ולכן המוני תיירים וגם ישראלים מגיעים אליה בכל שנה. האהבה הגדולה למדינה זו הובילה לכך שגם בישראל נהנים משלל אטרקציות ייחודיות שחוו המטיילים בתאילנד. אחת מהן היא מסיבת פול - מון שבה רוקדים לתוך הלילה אלפי משתתפים והם נהנים מהירח המלא שמאיר עבורם לילה זה. כדי להוסיף לכך יופי, מבצעים איפור יוצא דופן והדבר צובע בשלל גוונים ססגוניים את המרחב כולו. מעבר לכך, הישראלים נהנים לבשל מאכלים תאילנדיים, או שהם מגיעים למסעדות אשר מתמחות בתפריט אסייתי והם מרוצים מהעובדה שהם אוכלים שוב מטעמים שהם אהבו
צילום: freepik
לאכול כאשר שהו באיים.

לאור זאת החלו לאחרונה מארחים רבים להזמין עמדת פול-מון לאירועים השונים כמו מסיבות הפתעה בגילאים השונים, ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה וכו'. הרצון בכל אירוע הוא להשתטות וליהנות מאווירה שהיא ייחודית ומעניקה אושר רב הן לבעלי השמחה והן לכל המוזמנים. כשמדובר בילדים או בנוער, הם מעוניינים מהר מאד להיות כמו הגדולים ולכן איפור בסגנון פול - מון הוא אפשרות רצויה ואהובה. המאפרים המקצועיים מאפרים את כל אחד מהמשתתפים תוך שימוש בצבעי איפור ייעודיים למטרה זו, אשר אינם מזיקים לעור.

פול מון בכל מסיבה
כאשר מפעילים במסיבה את האור האולטרה סגול, האיפור מקבל ממד חדש, הכול זוהר, צבעוני ויפהפה. אפשר לראות שלכבוד אירוע פול – מון כל אחד מאופר בצורה שונה, עם צורות הנדסיות שונות, דמויות, צבעים ושפע של רעיונות מקוריים ויצירתיים של אנשי המקצוע. הנראות הזו מסחררת את ראשיהם של הרוקדים ולכן הם נהנים מריקודים קצביים על רחבת הריקודים, לפי המוסיקה האהובה עליהם שמתנגנת ברקע.

מוסיקה היא מסמר האירוע
לקראת מועד החגיגה, המארחים בוחנים כמה אפשרויות של הזמנת ד' ג'יי איכותי שיקפיץ את הערב. הם עורכים יחד סיעור מוחות כדי שיהיה פליי ליסט של שירים שאהובים על הקהל הספציפי. בני הנוער לקראת בר מצווה או בת מצווה, בן זוג שמארגן מסיבת הפתעה לחברתו או בכל קונסטלציה אחרת כאשר קולעים באופן מדויק לטעמו של הקהל, מסיבת פול – מון תהיה נפלאה והיא תימשך שעות רבות לשמחתם של כל החוגגים שמצב הרוח שלהם הוא מרומם.

קולינריה בכל חגיגה
בכל אירוע, הן אם מדובר באירוע משפחתי, מפגש של חברים או אירוע עסקי, יש להקדיש חשיבה רבה לנושא הקולינרי. יש היצע עצום של מאכלים המתאימים לחגיגות, אך חשוב להתאים זאת לקהל ולאהבותיו. מארחים רבים מודעים להעדפות הקולינריות של הקהל אשר אמור להגיע לאירוע ולכן הם בוחרים מטעמים ספציפיים.

יש כאלו שיעדיפו מאכלים בשריים כמו המבורגרים, נקניקיות, צ'יפס וסושי לבני הנוער בחגיגות שלהם ואחרים יעדיפו מאכלים חלביים כמו סוגים שונים של מאפים, פסטות וירקות כך שכל האורחים ייהנו מהאופציות הטעימות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה